Monday, September 28

我的 一份祝福


生你的大日,叶小强!!
哈哈,第一次做这样的东西,
看起来有点丑又有点难看,
还是要给点脸啦,笑下啦,
怎样讲都做了很多天啊。
小强,我不会忘记你的牛一的啦,放心。
又老一岁了,我要给你的祝福,
我想只有身体健康,生活愉快啦,
学你这样讲,钱财身外物,最重要是身体,对吧。
要多多保重哦~
生日快乐,爸爸
我想和你说,你就像一只打不死的蟑螂,
用尽你最大的力气,把这头家扛起来。
我们就像三只幸福的化骨龙,
在很温暖的家成长,
谢谢你~

5 comments:

SUX LIFE said...

ehhhhh,y0ur m0m lehhh?

princesssalmon said...

LOL.. very paiseh.. i cnt find a cute cartoon pic that suit her.. so i din put her up.. lol.. ^^ anyways.. isnt it nice?

SUX LIFE said...

LoL the 1 she t0ok at australia that 1 lehhh?with cart0on d ahh

princesssalmon said...

did u show them? lol.. very idiot is it? haha.. no la.. i mean the cartoon de badan..

SUX LIFE said...

LoL ya sh0wed..
y0ur dad was n0 resp0nd...
apa apa saja mahhhh
better than d0n't have lahhhhh